network-cable-management

Хамтран ажилладаг байгууллага, үйлчлүүлэгч, гадаад дахь салбар нэгжүүдтэйгээ түргэн шуурхай холбогдох хамгийн чухал хэрэгсэл бол телефон гэдэгтэй хүн бүр санал нэгдэнэ.

  • Танай байгууллага оффисийн телефоныг хэрхэн ашигладаг вэ?
  • Орчин үеийн дэвшилтэт технологийг оновчтой ашиглаж чаддаг уу?
  • Утасны төлбөр хэмжээнээс хэтэрч байна уу?
  • Үйлчлүүлэгч тань хэрэгтэй хүнтэйгээ холбогдож чаддаг уу?
  • Цаг алдалгүй хэрэглэгчтэйгээ холбогдож байна уу?

Дээрх асуудлыг бидний санал болгох PANASONIC-ын дотоод холбооны станц шийдэж өгнө. Дотоод холбооны станц нь танай байгууллагын ажилчдыг нэгдсэн системд холбох бөгөөд төлбөр тооцоо, хяналтыг нэг дороос хийх боломжийг олгосноор байгууллагын тань утасны зардал хэмнэгдэж, цаг хугацаа алдахгүй хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчидтэйгээ холбогдох болно.

ШИЙДЭЛ ХАРИУЦСАН МЕНЕЖЕР

менежер

     976 9907 1483

     enkhmunkh@globaltelecom.mn

4

ДОТООД ХОЛБООНЫ ШИЙДЛИЙН ДАВУУ ТАЛУУД

  • ХЭРЭГЛЭГЧИД ХООРОНДОО ҮНЭГҮЙ ЯРИХ
  • ОРОХ, ГАРАХ ЯРИАНД ЗОХИЦУУЛАЛТ ХИЙХ
  • АВТОМАТ ОПЕРАТОР ДУУДЛАГА ХУВААРИЛАХ
  • ДУУДЛАГА БҮРИЙГ АЛДАХГҮЙ ХҮЛЭЭН АВАХ
  • ЦАГИЙН ЯЛГААТАЙ ДУУДЛАГА ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТ
  • ХЭРЭГЛЭГЧИД ХООРОНДОО ХУРАЛ ХИЙХ
  • ХЭРЭГЛЭГЧИД ХООРОНДОО ҮНЭГҮЙ ЯРИХ
  • ОРОХ, ГАРАХ ЯРИАНД ЗОХИЦУУЛАЛТ ХИЙХ
  • АВТОМАТ ОПЕРАТОР ДУУДЛАГА ХУВААРИЛАХ
  • ДУУДЛАГА БҮРИЙГ АЛДАХГҮЙ ХҮЛЭЭН АВАХ
  • ЦАГИЙН ЯЛГААТАЙ ДУУДЛАГА ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТ
  • ХЭРЭГЛЭГЧИД ХООРОНДОО ХУРАЛ ХИЙХ
stock-footage-modern-network-switch-with-cables

УТАСГҮЙ ШИЙДЭЛ ДЕКТ

Дотоод холбооны станцын хэрэглэгч утасгүй телефон ашиглан сүлжээний хамрах хүрээн дотроо яг л өрөөндөө суун ярьж буй мэт чөлөөтэй бусад хэрэглэгч нартай харилцах боломжтой. Панасоник KX-TCA364 загвар нь ус болон шороо тоосны хамгаалалттай маш бат бөх ямарч нөхцөлд ашиглах боломжтой 2012 оны шинэ загвар. Харин KX-TCA275 болон KX-TCA275 DECT нь хөнгөн, овор багатай боловч бизнесийн бүх функцтэй утасгүй телефон бөгөөд мөн 2012 оны шинэ загвар. Энгийн функцийн хэрэглээтэй боловч өртөг багатай загвар бол KX-WT115 утасгүй телефон юм.

ДУУДЛАГА ЗОХИОН БАЙГУУЛАГЧ /UCD/

Хэрвээ танай байгууллага гаднаас зогсолтгүй ирэх дуудлагад опеторуудаар дамжуулан мэдээлэл өгдөг бол дуудлага зохион байгуулах функцыг ашигласнаар залгаж буй хүн оператортой холбогдох цаг хугацааг багасгах боломжтой.

Ашиглалтын олон горимтой бөгөөд тойрох маягаар дуудлаг хүлээн авах, сул операторыг олох, зарим операторд хоцорч дуудлага ирэх гэх зэргийн сонголтуудаас сонгон аль оновчтойг ашигласнаар оператор дуудлагад хариу өгтөл хүлээх хугацаа мэдэгдэхүйц багасах юм. Операторууд дуудлага хүлээн авах группд нэгдэж орох эсвэл өөрийн телефон аппаратыг группээс гаргах боломжтой тул эзэнгүй аппаратанд хоосон дуудлага ирэхгүй.

ucd

АВТОМАТ ШИЙЛЖҮҮЛЭГЧ ОПЕРАТОР /DISA/

DISA нь гаднаас ирсэн дуудлагыг операторын шаардлагагүйгээр дотоод хэрэглэгчтэй холбох систем юм. Та зөвхөн автомат хариулагчийн мэндчилгээг санах ойд бичсэнээр танай байгууллагын дотуур холбоо хамгийн зөв зохион байгуулалттай болох болно. Жнь: Гаднаас дуудлага орж ирмэгц автомат хариулагч “Сайн байна уу? Та…..компаний дотуур утсанд холбогдлоо.

Маркетингийн хэлтэстэй холбогдох бол 1, санхүүгийн хэлтэстэй холбогдох бол 2, оператортой холбогдох бол 3-г дарна уу” DISA зохион байгуулалт хийснээр танай оператор чухал үйлчлүүлэгчтэй илүү их цаг гаргах боломжтой болно.

disa

ДУУДЛАГА БҮРИЙГ АЛДАХГҮЙ /CALL FORWARD/

Чухал үйлчлүүлэгч залгах ёстой гэвч танд өрөөнөөсөө гарах ажил гараад байдаг. Яаж зохицуулах вэ? Элбэг тохиолдох энэхүү асуудлыг шийдэхийн тулд та зөвхөн Call Forward горимыг идэвхжлүүлэх л үлдлээ. Уг горим нь таны утас завгүй, хариулахгүй, эсвэл бүх дуудлагыг дотуур дугаар болон гадагш холбох шугамруу шилжүүлдэг. Жнь: Таны дотуур дугаар 115 руу нэгэн хэрэглэгч залгахад энэ яриа шууд гадуур явж байгаа таны гар утсанд шилжигдэн ирнэ. Та оффистоо байгаа мэт гар утсаараа хөдөө байсан ч хариулах боломжтой.

shiidel